onsdag 8 februari 2017

Fyror på 400W!

Hej!

Det är som vanligt att det går alldeles för lång tid mellan inläggen. Men eftersom man tränar sent på kvällarna så hinns bloggen inte med ibland. För innan träningen så är de ju så mycket annat som ska göras.

Men tränas det gör det iaf.
Idag fick jag för mig att köra fyror på 400 watt, sagt och nästan gjort.
2 av 4 gick fint, med något kort stopp på någon sekund så var det bara bita i.
Sen kanske man inte låg exakt på 400w men mer eller mindre så var man där iaf.
Kom upp i 176 i puls o min maxpuls ligger på 178 så var rätt så jävla slitsamt.
Målet är ju såklart att klara alla fyra helt utan den där lilla lilla skit pausen, med lite vilja o pannben så ska de nog gå snart.

Hade inga förväntningar på att jag skulle fixa de överhuvudtaget så är jäkligt nöjd med detta pass.Framför allt så går ju träningen framåt och ger resultat. Dom onda benen från förra säsongen har jag inte märkt av alls i år vilket är oerhört skönt.

För övrigt så väntar jag fortfarande på cykeln, men tror den kommer i morgon ska bli jäkla fint de,
Anledningen till att den dröjer, (dom andra i teamet har fått sina) är för att min storklek fanns inte i BOOST utförande så dom fick helt enkelt bygga en till mig=)

Här är lite fakta från Srams sida om BOOST!
https://www.sram.com/sram/mountain/technologies/boost




Nu läggdax.
/Gross

2 kommentarer:

  1. Kör du på monark eller wattmätare och trainer?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag har precis införskaffat mig en Monark! Men innan dess har jag kört på en trainer!, en Tacx smart vortex! Men som sagt nu kör jag på en monark!

    SvaraRadera