söndag 29 januari 2017

Konstig vecka!

Hej!

De här veckan har gått upp o ned. Började veckan med en vilodag efter som vanlig en tuff vecka.
Tränade dubbelt i Tisdags där jag först körde ett pass med 5x4 min intervaller, vilket gick toppen satte ett nytt PB på de så de är ju bra.

På Onsdagen får jag gå hem från jobbet, hade liksom noll energi i kroppen, mådde illa och hade ont i magen, så vid lunch gav jag upp o åkte hem. Var inte hemma länge innan det brakade lös, förmodligen någon magsjuka. Var relativt pigg på Torsdagen men var hemma den dagen med, ville ju inte smitta resten av mina kollegor. Men togiaf en liten sväng ute på cykeln, dels för att få lite frisk luft o sen för att bara hålla igång lite, var ju ingen pang pang i kropp eller ben, förståeligt=)

Lyckas ju även smitta ner dottern så hon vart sängliggandes med stackarn, så då vart de VAB på Fredagen istället.
Så den här veckan har varit sådär med träning men de är inte hela världen de, jag hinner nog träna ikapp de.

Körde ett distanpass igår på 77km, skulle även kört idag med men hoppar de idag och kör ett intervallpass ikväll istället, kommer nog köra det ute.

Så i morgon Måndag återgår vi till schemat igen o nöter på i vanlig ordning.=)

Nu blir de skridskor med barnen.

/Gross

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar